Instagram @marrlena1

poniedziałek, 30 września 2013

Tak wiele szczęścia! Nie u mnie.

No to dzisiaj coś do mnie dotarło.
Otacza mnie wiele szczęśliwych osób! Wiele dziewczyn odnalazło swoje szczęście haha  :D Jedna dziewczyna ode mnie z klasy w Mohito wyrwała przystojniaka! A ja jestem głupia... bo nie zapamiętałam zbyt dobrze tych kolesi z którymi się tam bawiłam, no nic trudno! Wybieram się chyba 2 listopada do Mohito i postaram się tym razem kogoś zapamiętać... :P Do tego czasu... nie wiem jak to będzie. W najbliższą sobotę może wybiorę się do koleżanki pod miasto ;) O ile znowu coś nie pokrzyżuje nam planów.
Powiem wgl że zazdroszczę osobom, które przeżywają teraz jakieś zauroczenia. Znaczy nie tak... Ja chyba też coś tam przeżywam, ale u mnie wygląda to kiesko i po prostu powinnam odpuścić, za to u niektórych wszystko kwitnie! No żal dupe ściska, ale i tak życzę im jak najlepiej :)
U mnie ostatnio kończy się na gadaniu...
W szkole jakoś leci, nic specjalnego w sumie. Dzisiejszy dzień chłopaka też bez rewelacji. Chłopaki z naszej klasie w pokaźnej ilości.... sztuk 3! otrzymali rozbierane kubki ;D Przynajmniej oni mam nadziję są zadowoleni.
W najbliższym czasie zapowiada się nuda... chyba muszę coś wymyślić :P Tylko żebym znowu nie pogorszyła, bo ja tak potrafię.
Pogoda coraz gorsza... masakra. Tylko patrzeć aż śnieg spadnie! Niby słońce dzisiaj świeciło, a zimno jak nie wiem... To też mnie troche przytłacza ;p
A teraz znowu będę szukać jakiegoś starego zdjęcia :P Przydałyby się nowe, ale no normalnie nie mam nastroju nawet na to. Ale znalazłam perełki :D Jeszcze z gimbazy!



Taki tam papier laminowany w moim wykonaniu :P 


Ogólnie zadanie polegało na przygotowaniu różnego rodzaju papierów :D Na zdjęciach przygotowywałam papier laminowany, no a że poniosła mnie moja radosna twórczość to przy okazji stworzyłam takie perełki! ;D 

Xo M ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz