Instagram @marrlena1

niedziela, 29 września 2013

Haha taki koncert! :P

Dzisiaj miałam jechać na koncert Honey.. haha ale wyszło inaczej :D
Pojechałam z Cichą do Sary do szpitala! Nie wiedziałyśmy wgl co jej jest, a na miejscu się okazało, że nie wiadomo co jej jest ;) Leży tam od wtorku i nic! Cały czas jest jej słabo, ale ona dalej jest w dobrym humorze. To właśnie jest w niej boskie :) Każdy powinien mieć takie nastawienie.
Byłyśmy u niej krótko, bo chciałyśmy jechać jeszcze na ten cały koncert. Dotarłyśmy do galerii ok. 19 i właśnie było po wszystkim ;D My agentki... Szczerze mówiąc to nie żałuję! Widziałam jak ochrona wynosiła Honey i jak jej fani lecieli za nimi i piszczeli... i eee? No bez jaj żeby taki szał od razu?
Ciekawe kiedy Sara wyjdzie z tego szpitala. Nikomu nie życzę szpitala... A jej ciągle coś jest! ;p Jeśli zostanie tam dłużej to pewnie ją jeszcze odwiedzimy, ale lepiej żeby wyszła. Jak ona już schudła 2kg! No bez jaj... Kolacja to bułka z chlebem i kawałek masła... Czaicie jeść bułkę z chlebem? :D
Jej znajoma z sali niezła, na serio rozkroiła bułkę i wsadziła w nią chleb! ;D A ona wgl cały czas mdleje... matko to dopiero jest! Strach gdziekolwiek ją puszczać i oczywiście w szpitalu też nie wiedzą co jej jest ;)
Pozdrawiam naszą kochaną opiekę medyczną!
Dzisiaj w kościele dowiedziałam się że teraz co tydzień bd miała spotkania w piątki do bierzmowania! No ludzie drodzy no!!! Przecież tak się zdenerwowałam że nie moge... i jeszcze w ten piątek musze iść do spowiedzi... która jest teoretycznie o 16 ... a msza po której jest spotkanie zaczyna się o 18! To pozdro... pójdę chyba przed 18 i jak nie będzie księdza to go zawołam a co! ;p
Ogólnie to nie wiem jak przeżyje tyle czasu w kościele i jeszcze jakaś nauka czegoś tam do bierzmowania aż do 20 listopada! -,- Nie wytrzymam.
Mój tata miał dzisiaj urodziny i moja mama upiekła tort :D Znaczy sama zrobiła biszkopta! Przełożyła kremem i troche dekoracji ;) Ale całkiem to dobre. W sumie to ja kocham prawie wszystkie słodycze ;D Ale i tak jestem z niej dumna że sama upiekła :)
No a już jutro szkoła... i dwa polskie... umieram! I jeszcze nie ma zastępstw na jutro na stronie a wiem że nie ma mojej nauczycielki od niemca i nie wiem kurcze co na tej lekcji będzie! -,-
Niżej zdjęcie z rajdu z patolami ;D
Pozdrawiam, chyba już mogę powiedzieć: byle do piątku! (haha a w piątek kościół... takie pocieszenie) M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz