Instagram @marrlena1

poniedziałek, 23 września 2013

No i czo?

Dzisiaj miałam się dowiedzieć kto będzie w naszej klasie i zgadnijcie co... dalej nie mam pewności ;)
A było to tak...
Artur nie przyszedł dzisiaj, gdyż nie miał mu kto odebrać teczki z TZN'u... jak na mój gust to on w takim wypadku powinien przyjść do Słowaka a nie do TZN'u. No bo po co tam? Skoro wraca do nas. No ale nieważne. Jednak dziewczyna, która przyszła do nas w piątek, dzisiaj także się nie pojawiła. A dlaczego? A dlatego że nie wiedziała gdzie ma przyjść, bo nie przyniosła jeszcze dokumnetów do Słowaka. Ludzie. Błagam.
W każdym razie najlepsze jest to że powstała już lista w dzienniku naszej klasy na której jest 29 osób... czyli bez nich. Zostaje jedynie dopisanie ich na końcu, ale czy wgl tak się stanie?
Szczerze mam już wątpliwości. A na serio szkoda by było.
Dzisiejszy dzień był przeciętny. Momenty wesołe, smutne, dzień jak co dzień. Jedna dziewczyna tylko mnie zaskoczyła, bo wcześniej nie słyszałam jej wybuchu śmiechu, a dzisiaj okazało się, że laska ma na serio inny śmiech hahaha :D Zaraziła nim połowę klasy. Ogólnie to jak się dowiedziałyśmy, że nie mamy jutro dwóch pierwszych wf'ów to wszystkich ogarnęła euforia :D
Jutro nie zapowiada się nic ciekawego, a w środę mamy rajd ;)
Ogłądałam właśnie filmik z rajdu Kopernika. Konkretnie występ jednej z klas i powiem że dobre to było ;D Ciekawe co u nas będzie... u nas z taką różnicą, że nie wiemy czego się możemy spodziewać na miejscu ;) Czuję że to będzie niezłe.
No to chyba tyle. Może jutro w końcu będzie wiadomo kto będzie w tej klasie? Albo i nie... ;/ eh już na serio nie mam do tego siły. Ja lubię wszystko wiedzieć i nie mogę.
Chciałabym, żeby życzenia się spełniały, wiecie? To takie banalne, ale pomyślcie sobie gdyby nawet taka złota rybka i 3 życzenia... Nawet te 3 by wystarczyły <3 :D
Skoro mowa o trzech życzeniach to posłuchajcie:


Na zdjęciu uśmiechnięta ja z wakacji, a teraz sobie marznę ... Brak słów. 
Całuski, buziaczki, lofki, kisski i te sprawy, M ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz