Instagram @marrlena1

piątek, 13 września 2013

Jelly!

Siemaneczko :)
Na tym blogu, jak mówiłam na początku będą pojawiać się nie tylko notki o moim życiu codziennym, ale również o innych pierdołach :P A więc dzisiaj moja mała miłość- Jelly watch! i wonderland oczywiście :D


To moja skromna kolekcja :) Biały- chryzantema swarovski do tego wymienny niebieski paseczek ;) Dalej miętowy Ion no i piórnik z wonderlandu ;D
Takie małe a cieszy. Oczywiście wszystkie te rzeczy wykonane są z gumy. Rzucają się w oczy, ludzie o nie pytają, no bo w końcu to coś innego ;D Jak dla mnie świetne rzeczy. Naprawdę polecam jelly watche i inne gadżety z wonderlandu.

Teraz przejdźmy do mojego dzisiejszego dnia. No więc nic specjalnego. Szkoła, szkoła, szkoła :P ale uwaga już weekend <3 To wspaniale, bo jestem zmęczona. Miałam dzisiaj test diagnostyczny z geci, wczoraj był wos... i co? I wos zawaliłam po całej linii, gecia też nie najlepiej ;p ale w końcu z tego nie ma ocen i mamy się tylko sprawdzić ;)
Po szkole byłam z Cichą na lodach, a wieczorkiem w końcu spotkałyśmy się we trzy! W końcu spotkałam się z Koką :D Jestem bardzo zadowolona z tego powodu, ale z innego powodu dalej trochę się denerwuję, ale cóż zrobić. Niepoprawna marzycielka marzy o tym że będzie dobrze :D

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu, M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz