Instagram @marrlena1

sobota, 7 września 2013

The first week

Podsumuję krótko pierwszy tydzień nowej szkoły.

Wrażenia ogólne:
Będzie spoko :D
Fajna klasa, wspaniała wychowawczyni, część nauczycieli całkiem oke (niestety są wyjątki ;/ )
Szkoła ciasna, dużo ludzi, prawie nikogo nie znam ;o

Teraz więcej kontretów :P
Prawdopodobnie odnalazłam już swoje miejsce w klasie, mam tutaj na myśli to, że utworzyła się skromna grupka patoli ;D Oczywiście nie zamykamy się tylko w swoim gronie, ale staramy się też spędzać czas z resztą klasy... Mam nadzieję, że wszyscy mają takie podejście ;)
W mojej klasie mam uwaga... 4 chłopaków! ;o
Niestety tylko tylu :(

W szkole jest kilku przystojniaków, ale w większości to maturzyści, no a oni chyba jednak trochę inaczej patrzą na nieogranięte pierwszaki :P Obym się myliła :)

Moja szkoła jest nazywana zakonem, dlaczego?
A no z powodu liczby chłopaków!
Mało tego... aktualny stan chłopaków podwyższają maturzyści, bo to oni są ostatnim nieco liczniejszym rocznikiem w tej szkole, za rok będzie baardzo kiepsko :(

Mam nadzieję, że mimo marnej ilości, chłopaki okażą się na tyle rozgarnięci, że dziewczyny na dyskotekach nie będą musiały bawić się tylko w babskim gronie ;)
Właśnie dyskoteka! Podobno w Słowaku są niezłe dyskoteki :D Dlatego czekam na informacje o najbliższej.

Zastanawiam się również nad zajęciami pozalekcyjnymi, ale jest mi strasznie ciężko się na coś zdecydować, bo albo nie pasuje mi plan albo nie chce mi się czekać ileś czasu na dane kółko, dlatego w tym temacie wielka niewiadoma.

Nie mam jeszcze zdjęć z nowej szkoły! ;o pewnie nadrobię to w przyszłym tygodniu :)

Stare zdjęcie, moja pierwsze na insta :D 
Xoxo,  M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz