Instagram @marrlena1

środa, 11 września 2013

Komediodramat



 

Dzisiaj miałam od samego rana świetny humor, a potem nagle się posypało. Nie wiem do końca co mi jest, ale czuję się teraz fatalnie. Wieczorny dołek? To mało powiedziane.
Co tam w szkole? A w szkole nudno. Mam wrażenie jakbym chodziła do tej szkoły już tak długo... i już tak bardzo nie chcę. Chłopak z mojej klasy się przepisał. No frajer. Tyle mam do powiedzenia. Eh. Czekam teraz tylko aż się dowiem kto przyjdzie na jego miejsce ;/
Aktualnie powinnam się uczyć jak moje koleżanki z klasy, ale błagam... tak totalnie mi się nie chce. Tak totalnie to zlałam.... Tak totalnie? Rany jakie słowo.
Sami widzicie. Kiepsko ze mną. Bardzo bardzo kiepsko. Krótka ta notka, ale nie chcę już bardziej przynudzać.

Do następnego, oby weselszego ;) M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz