Instagram @marrlena1

piątek, 6 września 2013

No i weekend


Lubię suszyć ząbki :D I dalej lubię moją klasę :)
Ogólnie nie jest źle, poza tym, że zaczęły się tworzyć klasowe grupki ;/
Nie chciałam tego, ale wiedziałam, że to normalna kolei rzeczy. Mam tylko nadzieję, że będziemy zgrani jako klasa. 
Poza tym w ostatnim czasie tak mnie coś naszło na taką jedną myśl... no i ciężko nawet tutaj powiedzieć, więc na razie może pozostawię to tajemnicą w każdym razie dzisiaj dotarła do mnie przykra wiadomość i prawdopodobnie moje myśli pozostaną w mojej głowie... Niestety :(

Haha na pewno wszyscy wiedzą o co chodzi. W sumie to sama nie wiem o co mi chodzi dokładnie. W każdym razie miewam głupie myśli :) Nic nowego.

Jutro może nocka u Cichej? Mówię może, bo nawet z tym nie wiadomo jak będzie eh. 

W przyszłym tygodniu pewnie kolejne testy na wejściu... Mam się bać? 
Trochę się boję, ale przecież nie będę teraz powtarzać wszystkiego no ;o 

Dzisiejszy wieczór nie jest już tak wesoły jak te ostatnie. Zaczynam za dużo myśleć. Noc będzie kiepska, a jutrzejszy dzień pewnie jeszcze gorszy.

Ale ja jestem optymistą! haha no tak jak mówiłam gdzieś na początku, mój optymizm często ogranicza się do spraw nie związanych ze mną.

Pozdrówki! Nie będę się więcej użalać nad sobą :) 

Xoxo 
M :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz