Instagram @marrlena1

wtorek, 1 października 2013

I wish I was gay...



Siemka! :* 
W tytule tytuł takiej banalnej pioseneczki, ale trochę racji tam jest... Na koniec posłuchajcie ;) 
Otóż piosenka mówi o facetach oczywiście! Chyba każda kobitka czasem chciałaby ich zrozumieć... dlatego najlepiej być gejem ;D 

I wish I was gay
I wish I could see
How to escape those boys they always treat me the

Ostatnio chyba za dużo myślę. Przydałby się jakiś odpoczynek, bo chyba świruję... 
Cały czas powtarzam sobie w myślach to samo. No po prostu mi czegoś brakuje! 
Nie powinnam tak się nad sobą użalać, ale serio jest kiepsko.

W szkole... miałam dzisiaj kartkówke z infy, chyba jakoś to ogarnęłam. Mam nadzieję. Jutro znowu polski... więc na wstępie strach. Miałam przeczytać jakiś fragment Iliady, ale oczywiścnie nie wiedziałam jaki. Ostatecznie dowiedziałam się, tyle że posiadam w domu inne wydanie niż to szkolne i prawdopodobnie przeczytałam nie to co potrzeba... A nawet jeśli mniej więcej to było to to i tak nic z tego nie wiem. Po prostu jest mi ciężko, więc nawet nauka nie idzie. 

Jako niepoprawna marzycielka ciągle marzę o lepszym jutrze... ;D Obym w końcu sobie to wymarzyła :)

No to posłuchajcie: 


Wgl to 27.09 minął mój pierwszy miesiąc na blogu! Chyba naprawdę to jest mi czasami potrzebne. Zaczynam się przywiązywać do tego miejsca w sieci ;D 

Loffki M ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz