Instagram @marrlena1

wtorek, 24 września 2013

Co za net!




Każda wariatka ma na głowie kwiatka :*
Jak się miało na 11.10 do szkoły to i był rano czas na zdjęcia haha :D Dzień niby nie był taki zły, ale za to teraz mój kochany internet znowu tak nawala... Masakra jakaś. Nic nie mogę zrobić. Założę się, że jak już napiszę tę notkę to nie będę jej mogła wstawić... no cóż najwyżej zapisze się w roboczych i dodam jak net się naprawi :P
Czaicie że raz na jakiś czas się człowiek uczesze do szkoły w koczka i od razu taki szał że pewnie na randke się wybieram potem i takie tam ;o no ludzie ... proszę! (forever alone... haha :D )
Wracając do tematu nowych osób w klasie. To mam nadzieję że po raz ostatni poruszam ten temat szczerze mówiąc... No więc tamta laska chciała iść na biol-chem! Haha to ciekawe... u nas było miejsce, ale jednak udało jej się dołączyć do biol-chemu. Tak więc pozdrówki. A Artur... podobno znowu sam nie wie. I dalej jest gadanie. Jak na mój gust on już nie wróci i tyle. Szkoda! Ale co? Jego wybór.
Jutro rajd :D Wydaje mi się że będzie śmiesznie :) Oby nie kazali nam się czołgać ani robić innych dziwnych rzeczy... ;p
Zauważyłam ostatnio, że kiedy staram się nie myśleć o moich problemach to zaczynam myśleć o problemach innych. Co lepsze? Nie mam pojęcia. Chyba nic, bo mam straszny mętlik w głowie. Oby wszystko się wszystkim jakoś ułożyło ^^
Chyba pierwszy raz podpiszę się tak jak miałam w zamiarze na początku się podpisywać :D
Incorrect Dreamer M :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz