Instagram @marrlena1

wtorek, 3 września 2013

Pełen pozytyw!

No więc dzisiaj przeżyłam pierwszy dzień lekcji w nowej szkole :D
Nauczyciele- ciężko stwierdzić, okaże się później, jak na razie zdania podzielone, niektórzy spoko, niektórzy nie bardzo ;/

Ale co tam nauczyciele! Ważniejsza klasa :D
Uważam, że trafiłam do świetnej klasy :)
Jak na razie ludzie sprawiają wrażenie bardzo dobre, było miło itd.
Mam nadzieję, że tak zostanie do końca, bo dzisiaj mam świetny humor i to może również dzięki im ;)

Budynek nie powala niestety :P Wiedziałam na co się decyduję więc nie ma co narzekać.. jednak trochę ubolewam nad wielkością tej szkoły. Na przerwach tłoki, w toaletach kolejki ale jakoś się przestawię! W końcu gimnazjum było ogromne, a tak się tego nie doceniało ;o No nic dam radę, bo kto jak nie ja? :D


Moje lipsy buhaha from insta oczywiście :D 
Pozdrówki!
Udanej szkoły tym co się uczą, udanej pracy tym co pracują i wygodnej kanapy tym co się obijają! (do tych ostatnich... troszkę zazdroszczę )
Piiis Jooł ^^
Eks oł eks oł
EM :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz