Instagram @marrlena1

poniedziałek, 2 września 2013

Siema słowacki! :D

No to tak... nie pisałam gdyż mój net strasznie nawalał! Chciałam kiedyś opublikować notkę i co?
I kupka... hehz :P

No nieważne. Dzisiaj pierwszy dzień szkoły. Łaaa odkryłam Amerykę co?
Już nie jestem gimbusem! W sumie to nigdy nie czułam się jak gimbus, ale teraz to już oficjalnie jestem licealistką zioooms!

I LO Słowak :D Klasa ID- bez skojarzeń proszę... -,-
Mam wspaniałą wychowawczynię! Klasa prawdopodobnie też spoko, na razie jest dobrze :)

Była u mnie kuzyneczka, dzisiaj odwiozłam ją do internatu i normalnie tragedia aż się łezka w oku zakręciła :( W sumie nie wiem czemu.. w końcu będę ją miała bliżej (ona mieszka pod miastem) ale jak sobie pomyślę o internatowej codzienności to nie wiem czy bym tak chciała ;/
O 20.00 trzeba być w internacie, poza tym każde wyjście meldować itp.
Trochę kiepsko, ale ważne że jakoś to wygląda! ;)

Ciut boję się jutrzejszego dnia. Ciekawe jacy będą nauczyciele i tak dalej a i módlmy się żebym nie wylądowała w pierwszej ławce! ;o


XX (tak dla odmiany ;D )
M ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz