Instagram @marrlena1

piątek, 20 września 2013

Hope

Znowu trochę zaniedbałam bloga :P ale ... no dobra! Nie mam dobrego wytłumaczenie ;p
Dzisiejszy dzień był troszku szalony! :D Chłopak który się od nas wypisał i zastanawiał się nad powrotem wraca! :) Znaczy chce wrócić ... a tu taka niespodzianka, że on dzisiaj przyszedł do szkoły i przyszła też dziewczyna na jego miejsce! Taka sytuacja :D Nie miałam okazji bliżej poznać tej dziewczyny... więc za wiele nie mogę na jej temat powiedzieć ( właściwie to się nie przedstawiła... ) W każdym razie ona spędziła dzień w naszej szkole. Wychowawczyni powiedziała, że to tylko po to żeby zobaczyła jak jej się poboda ;p Zobaczymy czy zostanie. Natomiast Artur (ten chłopak) przyszedł rano i jak go wychowawczyni zobaczyła to taki zaciesz! :D Pogadał z nią i potem poszedł... A jedna dziewczyna ode mnie z klasy "ale gdzie on poszedł?" haha taki smutny głosik. No właściwie to nie wiem gdzie on poszedł, ale może załatwiać powrót! :D Szczerze mam nadzieję, że on naprawdę do nas wróci ^^ A jeśli ta dziewczyna też będzie chciała zostać no to będzie nas 31! ;o Mi to tam nie robi wielkiej różncy, ale jeden chłopak więcej by się przydał ;)
Czekam teraz na moją kuzynkę, która spędza u mnie noc. Jutro jedziemy do niej, a potem ja muszę jakoś wrócić i idę na koncert do TFP :D Mam przeczucie że będzie fajnie! Na pewno będzie ;D
Mam dobry humor i mam nadzieję... Zobaczymy w poniedziałek kto w końcu w tej klasie zostanie ;)
A mówiłam już że mam najlepszą klasę? :D niee? no to mówię! <3

Na dzisiaj tyle, jutro nie napiszę no bo koncert, więc do niedzieli :*
Pozdrawiam M ;*

A to oczywiście z Egiptu <3 haha mój krzywy ryj! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz