Instagram @marrlena1

niedziela, 8 września 2013

Taka sytuacja!

No nie mogłam się powstrzymać od napisania tej notki! <3
Wiecie co? jestem boska! :D

Miałam gasić komputer... dalej byłam taka przymulona, ale nagle przypomniało mi się o zastępstwach na stronie słowaka... i tak sobie myślę, że może warto sprawdzić, oczywiście bardzo chciałam żeby nie było tych 2 polskich, ale wiedziałam, że to nierealne...

Mówcie mi królowo! :)
Jednak to realne.. mało tego.
Miałam jutro na 8.15 a teraz skoro nie ma moich dwóch wspaniałych lekcji to mam na 10.05 <3

Pozdrawiam, pozdrawiam :D

Osoby z klasy, które przeczytały mojego newsa na fejsie mają szczęście, a cała reszta? oj oj oj buhahahaha no posiedzą sobie no ;)

Humor od razu 2658964815674856365321 razy lepszy :D Kocham życie :*

Taka sytuacja wymagała głupiego zdjęcia :P Tak się bawi, tak się bawi ja na wakacjach :) Całuję M ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz