Instagram @marrlena1

czwartek, 12 września 2013

Lepiej ;)

Dzisiaj jest trochę lepiej. Widziałam się z moją kuzynką. Ona jest zadowolona ze szkoły, to i mi się lepiej zrobiło. A tak właściwie to poprawił mi się humor z trochę innego powodu, ale na razie nieważne :D
W sumie jedyne co mnie dzisiaj złego spotkało to lekcja polskiego... babka mnie chyba serio nie lubi ;/ Do tego test diagnostyczny z WOSu nieźle dzisiaj zawaliłam ;o Dobrze że nie ma z tego oceny. Powiem tak: myślałam, że będzie lepiej ;P
No ale za to z maty miałam 86%! Haha prawdopodobnie najlepiej w klasie.. taka jestem mądra ;o
Jutro znowu nie mam ostatniej lekcji, co jak zawsze jest wielką radością ;D Liczyłam na to, że spotkam się jutro w końcu z Koką, ale to znowu nic pewnego. W każdym razie raczej wpadnę do Cichej, bo w końcu ma swoje zdjęcia z gór ;)
Wieczór jak wieczór. Miałam w końcu oglądać plotkarę, ale oczywiście znowu zajęłam się czymś innym ;p ale trudno tam.. może kiedyś będę miała więcej czasu... o tak już w wakacje! <3
Oj przydałyby mi się już wakacje :D Szkoła jednak męczy. Może nie siędzę tam aż tak długo, ale wystarczająco żeby się zanudzić albo zestresować ;/

Trochę nie mam zdjęć albo po prostu są w nieznanym mi miejscu na dysku :D wstawiam takiego starocia z wakacji w wygrzebanej z dna szafy spódnicy. ( W tle mój pokój tuż po remoncie- z kartonami :P )



XOXO M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz