Instagram @marrlena1

czwartek, 29 sierpnia 2013

Friends :*


Przyjaciele, przyjaciele! No bo kim bylibyśmy bez przyjaciół?

Pomyśl sobie teraz, że nie masz ani jednego przyjaciela, ani jednej osoby, której możesz zaufać, ani jednej osoby, z którą możesz dzielić się szczęściem i smutkami...
I jak się czujesz?

Pewnie frajersko :P

Nie da się tak żyć! Uwierzcie mi :)
Nie rozumiem osób, które twierdzą, że nie potrzebują przyjaciół, są samowystarczalne i takie tam... Jak dla mnie to niemożliwe. Nawet chwile, w których przyjaciele nie mają dla nas czasu są straszne! A co dopiero być zupełnie samotnym?

Jednak teraz tak myślę... że może i lepiej nie mieć przyjaciół niż mieć fałszywych?
NIE :P
Przepraszam, ale fałszywy przyjaciel to już nie przyjaciel ;)

Przyjaciel to osoba, której możemy zaufać i mamy pewność, że nas nie zdradzi.

Zacytuję w tym miejscu mistrza :D Na koniec będziecie mogli posłuchać tej nutki :)

Miłość jak dzwon, po prostu się urywa
Wytrzyma przyjaźń bo zwyczajnie jest prawdziwa

A no i jeśli przejmujesz się tym, że masz jednego przyjaciela, a inni mają ich całe kupy (że się tak wyrażę :P ) to nie masz się czym przejmować! Jesteś szczęściarzem :) 

Często to ten jeden jedyny przyjaciel jest prawdziwy...

Ja posiadam dwie najlepsze i najwspanialsze przyjaciółki i tak naprawdę mogę je nazwać przyjaciółkami! :)


Oto wspaniała i kreatywna fotografia mojego autorstwa :D
Modelka- Karolina B. - ostatnio nazywana również Koka ;)
Przyjaźnię się z tym ziomkiem już 6 lat ;o jak ten czas leci.
Mimo że czasami mnie denerwuje to i tak ją kocham ;*



To już Karolina C. - Cichson, Cicha, Cipasso i dużo dużo więcej ;D
Nasza przyjaźń trwa dopiero jakieś 1,5 roku ale to niesamowite jak dobrze się rozumiemy!
Przy okazji zapraszam na jej bloga Just style of my life
Co tu dużo mówić no kocham :*

Obiecana nuta:


Życzę wszystkim takich przyjaciół jak mam ja, naprawdę ^^
Xoxo
M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz