Instagram @marrlena1

sobota, 19 października 2013

Szczęśliwa?


Co się dzieje? hahaha Chyba jestem trochę szczęśliwa w końcu.. :D

Środa! <3 to był piękny dzień :D Idę sobie do szkoły i słyszę że gra tam jakiś boski zespół. Pierwsza myśl- Frist to last :D Potem niestety było kiepsko słychać i miałam wątpliwości, ale jak usłyszałam starą, świetną piosenke to już wiedziałam- to oni :D Na polskim wgl profesorka kazała okna pozamykać bo ona nie bęzdie przekrzywiwać jakiś "ramszajnów" -,- no dobra..
Potem cały dzień chodziłam taka podekscytowana i się zastanawiałam czy jest tam też Adam- basista którego poznałam prawie rok temu, a od pół roku nie miałam z nim wgl kontaktu ;o wcześniej mieliśmy ze sobą naprawde dobry kontakt. Pisaliśmyy praktycznie całymi dniami i naprawdę go lubiłam :)
No i napisałam do niego na mojej przedostatniej lekcji! :P szkoda że nie wcześniej.. no ale co tam, chciał żebym przyszła posłuchać, to na przerwie poleciałam tam z dwoma koleżankami :D Wróćiłyśmy wszystkie zafascynowane. Oni naprawdę dobrze grają... :D ale ja to się najbardziej cieszylam z tego że udało mi się odnowić kontakt z Adamem :D Piszemy ze sobą od środy i jest dobrze ;) W piątek będą u nas w szkole grać dla ludzi z wymiany i mam nadzieje, że będziemy mieli okazje sobie pogadać ^^
Wczoraj byłam po raz 3. w galerii szukać płaszcza.. a dzisiaj tutaj koło mnie w sklepach i ciągle nic -,- mam już tego dość. Wczroaj znowu byłam też w kościele -,- śpiewaliśmy!
Dzisiaj byłam u Daniela. Oglądaliśmy horror a mi się cały czas chciało śmiać :P Ale ogółem to całkiem spoko było.
Na dzsiaj tyle, dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz