Instagram @marrlena1

poniedziałek, 14 października 2013

Dzieje się ;D

Ostatnio jakoś tu nie zaglądam ;(
Trochę dużo się dzieje :D
Naszło mnie na odnawianie starych znajomyści hahaha mam pełną świadomość, że to trochę bez sensu, ale miałam niezłą bekę już z tego. Ogółem jest całkiem dobrze. Od tygodnia utrzymuję kontakt, z tym chłopakiem którego poznałam tydzień temu no i już mogę powiedzieć, że go lubię. Oprócz tego muszę przyznać, że mamy w szkole miłych maturzystów i maturzystki też :D Jeden z maturzystów zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie. Mam nadzieję, że Ci których jeszcze nie poznałam też są tacy sympatyczni ;) A co do maturzystek to jakoś niedawno w toalecie jedna z nich nas nieźle pocieszyła... mówiąc że w 1. klasie to my luzy mamy ;o zobaczymy co będzie w 3. hahaha!
W piątek cały Słowak w kinie ;D Film taki sobie przeciętny jak dla mnie, niezłe rapsy ;) Potem mieliśmy iść na biznes, a ostatecznie chyba tylko niewielka część osób poszła... a ja z koleżankami wybrałam się do galerii ;p
W sobotę byłam na wsi. U kuzynki, jak to u kuzynki ;D Zajebałyśmy babci misie z sagi! <3 W sumie to nam je dała :D ale miałyśmy radoche! Dać dziecku zabawkę ^^  A i w końcu skróciłam te moje biedne zniszczone włoski ;D
W niedzielę byłam najpierw z rodzicami na giełdzie ;o nigdy więcej -,- ludzie kochani że ja się dałam na to namówić to nie wierze. Masakra po prostu. Potem znowu galeria, tym razem z Koką. Polowałam na płaszczyk no i mam niby jakieś upatrzone, ale jeszcze nie kupiłam ;/ Nie mogę się zdecydować.
Dzisiaj wolne <3 ale wstałam o 6.30 a o 7 byłam już pod przychodnią żeby się zarejestrować do lekarza! Oczywiście o 7.30 dopiero ludzi wpuścili do środka bosko... sobie zamarzłam a co. Miałam 1. numer do mojego lekarza ;o a zawsze jak byłam o tej porze co dzisiaj to już miałam jakiś 6. ;p I tak wróciłam do domu... bo musiałam czekać na mamę, potem jak z nią wróciłam to nie było tam żadnych ludzi ;o No i znowu mam badania. Jutro jadę na pobieranie krwi ;/
Ostatnio wszystkie wieczorki były takie fajne, a ten zapowiada się jakoś dziwnie ;(


Xoxo, M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz