Instagram @marrlena1

wtorek, 27 sierpnia 2013

Tak bardzo ja ;*

Cześć, jestem Marlena, bloguję od ...dzisiaj ;D

Z poprzedniej notki za wiele nie dowiedzieliście się o mnie. Chyba powinnam to nadrobić.
Nie jestem jakoś specjalnie zakochaną w sobie osóbką, ale nie mogę też powiedzieć, że nie lubię siebie.
Mam pełno kompleksów (każdy je ma!) ale ostatnio przestałam tak bardzo zwracać na nie uwagę i akceptuję siebie :) Życzę takiego podejścia wszystkim, bo uwierzcie, że to pomaga :*

Miałam mówić o sobie... Więc tak. Mam 16 lat. Tyle co skończone, bo 22 sierpnia ;)
W poprzedniej notce wspomniałam, że to nie jest mój pierwszy blog. Teraz wyjaśnię.
Od kiedy sięgam pamięcią chciałam prowadzić bloga. Inspirowałam się wieloma osobami, ale to właśnie był mój błąd. Starałam się zaciekawić odbiorców podobnymi tematami, ale nie było w tym wszystkim mnie!
Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej, bo powiedziałam sobie, że jak tym razem się nie uda, to już nie będę zaśmiecać kolejnym blogiem polskiego internetu :) A więc moja ostatnia próba... Mówią, że najważniejsze jak się kończy, nie? ;D Miejmy nadzieję.

Znowu odbiegam od tematu. Jestem trochę roztrzepana, ale jeśli trzeba potrafię się zorganizować ;P
Jestem... sobą! To przede wszystkim. Nie staram się udawać kogoś innego.
Jestem marzycielką -> bo dużo marzę.
Jestem optymistką -> kiedy pocieszam innych.
Jestem pesymistką -> kiedy sama mam problem.
Jestem frajerem -> bo tak pieszczotliwie zwracają się do mnie przyjaciółki. :)

Poniżej zdjęcie z moich ostatnich wakacji, ale o tym w następnej notce.


Dajcie znać, że tu jesteście, czytacie i takie tam... Byłoby miło.
Pozdrawiam, xoxo
M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz