Instagram @marrlena1

środa, 28 sierpnia 2013

Saturday's night

Witam witam :) Jestem tutaj drugi dzień. Szał ciał ;D

Dzisiaj poczułam dość mocno polskie "upały" :( Niestety chyba dopadło mnie jakieś przeziębienie. Kiepsko się czuję, ale miejmy nadzieję, że szybko przejdzie, bo nie mogę przecież przesiedzieć końcówki wakacji w domu ;o

Wspominam teraz sobotnią noc :D Wyprawiałam wtedy moją "sweet szesnastkę" :)
Moje dwie najcudowniejsze przyjaciółki sprawiły, że była to świetna imprezka ;)
Dobre winko i jedzenie- to właśnie kocham ;D
Do tego genialny pomysł który przyszedł mi do głowy... video chat z ludźmi z zagranicy! I wiecie co? To było boskie.. taka beka z typa hahaha Traktowałyśmy to jako zabawę, robiłyśmy sobie trochę jaja, potem straszyłyśmy niektórych ludzi, a ciekawe jest to, że poznałyśmy kilku nawet fajnych facetów :) Aktualnie posiadam dwóch kochanków. Jeden z nich naprawdę się o mnie martwi ;o No ciekawe, ciekawe...
Dla mnie jednak to tylko zabawa, bo nie wyobrażam sobie traktowania związku internetowego na poważnie :P

Tego dnia miałam na głowie burzę loczków i muszę powiedzieć, że chyba częściej będę kręcić włoski :D Na czacie nazywali mnie nawet "curly girl" ;)

Teraz kilka zdjęć, co prawda jakość kiepska, ale co tam ;)




Po prawej mój Cichson ;D 

Moja przyjaciółka Karolina (Koka) haha :D 



Na razie to tyle :) Zachęcam do obserwowania, komentowanie i takie tam :) Polecajcie innym, im więcej ludzi tym weselej :D
Xoxo
M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz