Instagram @marrlena1

wtorek, 27 sierpnia 2013

Co ja robię tu? uuu ;)

Siemka siemka ;)

Pierwsza notka. Stres? Raczej nie, w końcu to tylko blog, a może aż?

Tytuł notki przyszedł mi do głowy dosłownie przed chwilą i przypomniał mi o starej piosence, ale jakiej! Ten utwór naprawdę ma duszę. Na końcu zachęcę do posłuchania :)

Powinnam teraz określić o czym będzie ten blog i takie tam... Ale czy to nie byłoby zbyt banalne? Uważam, że nie należę do osób banalnych. Skąd mogę wiedzieć co przyjdzie mi do głowy danego dnia? Jak mogę przewidzieć to jak zmieni się mój charakter i przyzwyczajenia na przestrzeni lat/ miesięcy/ tygodni/ dni a nawet godzin?
Będę pisać o tym, o czym myślę. Moich myśli nie da się zaszuflatkować i nadać im kategorii. Każda myśl pociąga za sobą następną, kolejną i jeszcze jedną.
Dlatego właśnie incorrect dreamer- niepoprawna marzycielka. Myślę, że tak właśnie można mnie okreścić.

Każdy z nas jest marzycielem, nie wierzę kiedy ktoś usiłuje mi wmówić, że nie ma marzeń, bo czym byłoby życie bez nich?
Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Nie wyobrażam sobie świata bez marzeń.

Teraz może chociaż w minimalnym stopniu przybliżę tematykę bloga.
Jak pewnie zauważyliście mam zamiar pisać o wszystkim. Przede wszystkim o moim codziennym życiu, o moich planach, marzeniach, o tym co lubię, a czego nie, o tym co myślę na konkretne tematy, a nawet o stylu, modzie i urodzie, zakupach, podróżach, problemach, plotkach i innych takich ;D
Blog powstał właściwie z potrzeby podzielenia się moimi myślami. Próbowałam już wcześniej z blogowaniem, ale kończyło się marnie.
Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.
Na dobry początek pierwsze zdjęcie i stara nuta :)
xoxo M ;* (a dlaczego M? pewnie się nie przedstawiłam... jestem Marlena :) )


http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz