Instagram @marrlena1

poniedziałek, 11 listopada 2013

Spacer zawsze spoko ;)


Siema siema :D
Dzisiaj pierwszy raz od wieków byłam na dłuugim spacerze ;) I już zapomniałam jak to czasem miło tak po prostu się przejść. Na chwilę przestałam myśleć o tym o czym ostatnio myślę cały czas...
Mówię tutaj o moim zdrowiu. Wychodzi na to, że mam podwyższony poziom prolaktyny i kortyzolu ... Jestem głupia bo  naczytałam się na ten temat i co tu dużo mówić "kortyzol zabójca"... Od tej pory nie daje mi to spokoju.  Ludzie którym o tym powiedziałam pozytywnie mnie zaskoczyli (w większości.. ) To miło jak ktoś potrafi współczuć. W tym miejscu szczególnie dziękuję Cichej <3 która doprowadziła mnie do łez.. przez komputer ;) Cieszę się, że mam na kogo liczyć, cieszę się, że mam ludzi, którzy będą przy mnie w walce z tym kijem (tak chciałam napisać inaczej.. ale nie chcę pisać tutaj wulgarnie).
Jutro mam powtórne badania. Czy oni w tej przychodni serio wypijają moją krew? -,- Tyle co miałam badania i teraz znowu...
W każdym razie staram się nabrać do tego wszystkiego dystansu. Niby się nie boję tak.. ale przez to moje czytanie na serio się wkręciłam i wiem, że trochę działałam na nerwy niektórym ludziom gadaniem o śmierci itp. Przepraszam... Postaram się ogarnąć :)
Jutro po szkole idę na śmierć... hahah to się ogarnęłam! nie no teraz na serio. Idę na spektakl pt. "śmierć".. to takie życiowe :D Ciekawe o czym będzie i czy znowu nie powrócą do mnie te myśli ale co tam. Szkoda tylko że to dopiero po szkole :( o której ja wrócę?! jeszcze muszę iść do biura potem. Wykończę się kiedyś ;p
Przypomniało mi się co chciałam tutaj wstawić na halloween! :D trochę za późno ale nie będę czekać roku więc uwaga.. zdjęcie wykonane w wakacje :D My szalone!
Czy to zdjęcie nie jest boskie? <3
Pozdrówki M ;*