Instagram @marrlena1

sobota, 7 grudnia 2013

Too much...



Ostatnio za dużo dzieje się w mojej głowie. Coraz częściej sama nie wiem co się dzieje, przestaję ogarniać. 
Przechodząc do konkretów to długo mnie tu nie było!
W tym czasie sporo się zmieniło ;) 
Była dyskoteka szkolna :D Było bardzo fajnie haha Poznałam tak zabawnego gościa, że przy nim nie da się nie śmiać :D Chociaż tyle dobrego, że tacy ludzie istnieją. Widziałam się z nim w tym tygodniu i bardzo poprawił mi humor. Na dyskotece miała miejsce też taka mała nieciekawa sytuacja, ale została wyjaśniona i mam nadzieję, że wszystko gra :D 
Byłam również pierwszy raz w tym sezonie na lodowisku! Pierwszy i jak na razie jedyny bo chyba bierze mnie jakieś przeziębienie ;/ Kiepsko się czuję, gardło, katar i wgl ;/ 
Byłam też w Krakowie! Na wycieczce szkolnej :D (Zdjęcia może w następnej notce ;D ) 
Pierwsza wycieczka paty w pełni udana! Tam też zdarłam gardło, bo trzeba było pośpiewać haha 
Tam to dopiero się wyśmiałam! Jeśli chodzi o zwiedzanie to zbyt dużo tego nie było, bo byliśmy tylko w hmm.. sklepie z czekoladą? To miało być coś w stylu muzeum czy czegoś a jak dla mnie to był po prostu sklep z kosmicznymi cenami ;P A no i byliśmy w jakiejś starej kamienicy.. całe 5 minut .. dobra może 10 :D 
Potem 4 godziny czasu wolnego! Nigdy wcześniej nie miałam tyle czasu na wycieczce! Poszłyśmy z dziewczynami do galerii, tam zjadłyśmy shoarme w sphinxie. Myślałam że pękne ;p ale w końcu kocham jeść :D Na koniec wycieczki... niemiecki film! Znaczy po częściu był on po polsku ale i tak nie bardzo byłam w stanie go zrozumieć. No nic nie zrozumiałam! ;p 
Wczoraj mikołajki, których jakoś specjalnie nie świętowałam.. realizuję moje postanowienie, a mianowicie w ten weekend zostaję w domu. Wczoraj była tylko u mnie Karolina hah zamiast iść na angielski :D Kiedyś zrobiła tak Cicha.. to ciekawe.. czy mój pokój przypomina im empik? :D 
A czemu zostaję w domu? A no ze względu na to, że jestem troche przeziębiona.. ale w sumie bardziej odzywają się inne problemy. W domu jest niefajnie.. A w mojej głowie jeszcze gorzej! Chyba już przyszedł czas żeby coś postanowić, ale ja nie wiem co.. 
Xoxo M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz