Instagram @marrlena1

wtorek, 10 września 2013

To już jest koniec, nie ma już nic

No to tak... tytuł posta nie jest zapowiedzią płaczu, rozpaczy i totalnej deprasji. To tylko zapowiedź małej rozpaczy ;p Ale przy okazji przypomniała mi się stara piosenka.




Pisałam, że dwie osoby z mojej klasy zastanawiają się nad przepisaniem. Dzisiaj okazało się, że dziewczyna raczej z nami zostaje ;) za to chłopak... sorka ale jak na mój gust to go coś pierdzielło z deka.
Jak można zamienić Słowaka na TZN?
...
Zawsze mi się wydawało, że jakby chłopak dostał się do dobrej szkoły to skakałby z radości, a nie uciekał do szkoły gorszej... Nie żebym miała coś do TZN'u bo oczywiście to dobra szkoła, ale jednak Słowak ma swój poziom nauczania...
Ale ja wiem to jeszcze nie wszystko. Można uważać że technikum się bardziej przyda itp. Pewnie że tak. Można też iść tam ze względu na towarzystwo... Co jest totalnie głupim pomysłem ale oke.
Ale żeby opuszczać Słowaka? Myślę, że ten chłopak był ( tak już czas przeszły, nie istnieje ;D ) całkiem spoko i gdyby tylko chciał to by się świetnie w tej szkole ustawił. Prawda jest taka, że ilość chłopaków w naszej szkole jest marna do tego przystojnych...
No ale nieważne, widocznie nie wszyscy uważają tak jak ja ;)

A więc ja tylko tak mówię... on będzie tego żałował :) Taka kiepska wróżba, ale co tam. Ten tytuł posta to raczej koniec dla niego. Jak nasza wychowawczyni powiedziała oczywiście po żartach " nie znienawidzimy cie tak bardzo, tylko troszeczkę" :P

No i zapomniałam co chciałam napisać ;o a wiem! lecimy dalej

Na to miejsce jest podobno sporo chętnych ;D Takie pocieszenie albo i niekoniecznie. Jedna dziewczyna powiedziała, że może być tak że ta jedna osoba zmieni atmosfere w klasie, ale miejmy nadzieję, że tak nie będzie! Miejmy nadzieję że będzie spoko.... i że to będzie przystojniak!!! :)

Poniżej zdjęcia różyczki, którą dostałam jako pamiątkę z wakacji koleżanki ;)




XOXO M ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz