Instagram @marrlena1

sobota, 28 września 2013

Otrzęsiny udane!

No to wczoraj było melo! :D Na początku mieliśmy problem z wejściem do środka z racji ogromnej liczby ludzi stojących przed wejściem bez biletów! <ok>
Wszyscy liczyli na to, że uda im się kupić bilety... Jak potem było to nie wiem. Niektórzy na pewno kupili. I to słyszałam, że jedna laska dała 60zł za bilet! ;o Na serio wolałabym nie iść... No ale skoro to było tak ważne wydarzenie no to co zrobić ;p
Jak już w końcu weszliśmy to było świetnie :D Pomijając to że było za dużo ludzi! Strasznie ciasko i gorąco ;p
Ogólnie to laska rok młodsza się załapała na imprezke za darmo bo zrobiliśmy z niej na szybko dziewczynę DJ'a :D Dobre, dobre. Poza tym przy naszej loży rozpętała się bójka... To dobrze tylko że udało nam się jakoś ewakuować, bo kuźwa ludzie nie patrzą! Pomijam fakt że porozlewali piwa i mi się ręce lepiły... ;p to naprawdę ktoś mógł dostać za darmo -,- Masakra. Hejtuję tych ludzi.
No dobra, ale bawiłam się dobrze. Poznałam jakiś przystojniaków, ale niestety nawet nie znam imion... Haha to poznałam ;) Tańczyłam znaczy i dobrze mi się z nimi tańczyło :)
Na imprezie był też kolega co się wypisał od nas z klasy i stwierdziłam, że on jest strasznie nieśmiały! Z jednej strony to słodkie, a z drugiej trochę szkoda, bo miałam wrażenie, że się mnie boi :P
Było tam też sporo osób ode mnie z gimnazjum ;D Niektóre takie co bym się nie spodziewała w życiu że mogę je tam spotakać! ;o No i oczywiście byli też ludzie ze Słowaka. Świętowali zwycięstwo jednego z nich w wyborach na przewodniczącego szkoły. Bardzo dobrze, że on wygrał. Druga kandydatka wydawała mi się nie zbyt miła.
Dzisiaj nic ciekawego nie robiłam w sumie. Jutro może wybiorę się do galerii na koncert Honey ;)
Od poniedziałku znowu szkoła i nauka -,- Masakra... najbardziej dobija mnie w tym tygodniu sprawdzian z historii... nie mam ani jednej notatki a w podręczniku jest to 60 stron, więc nawet mowy nie ma że to wszystko przeczytam... Umrę po prostu.
Ale co ja robię wgl sobota a ja już się martwię?! Nienormalna no :P
Nie mam zdjęc z Mohito! :( Ale może jakieś będą to kiedyś tam dodam ;)
A tutaj taka artystyczna fotka z wakacji :D Widziałam się dzisiaj z Cichą, a z Koką oczywiście nie... No cóż cieszę się, że mam taką Cichą, której mogę wszytko powiedzieć! :D Dziękuję :*

Xoxo M ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz