Instagram @marrlena1

poniedziałek, 16 września 2013

Jest stabilnie?

W tytule znak zapytania, bo sama nie wiem jak jest :P
Nie pisałam przez weekend trochę z powodu nawalającego neta, a trochę z powodu mojego małego doła. Niestety znowu jest średnio. Dzisiaj przeżyłam dwa polskie... Byłam tak spięta, że ojej ;p no ale potem było już z górki ;)
Moja klasa była dzisiaj przez dwie godzinki na widowiskowej <3
W szkole gościli ludzie z wymiany. Chłopak z Maroka i dziewczyna z Brazylii ;D Całkiem spoko ludzie. Obejrzeliśmy prezentacje, potem trochę beka. Ogólnie to po pierwszej godzinie wszyscy wyszli z widowiskowej i została tylko moja klasa :D Potem dołączyło jeszcze trochę ludzi, ale już zdecydowanie mniej. Także ciekawe czy my tam mieliśmy być przez te dwie godziny ale co tam nieważne ;) Było bardzo sympatycznie.
Jutro obawiam się uwaga... informatyki.... :D Mój gość od infy to fanatyk. Będzie nas pytał i coś czuję, że zarobię świetną ocenkę! heh... W życiu nikt nie kazał mi się uczyć infy, aż do teraz.. Bosko ;/ I tak nie chciało mi się tego uczyć, bo jeszcze dzisiaj byłam w kościele... Ha! Muszę tam iść jeszcze jutro i pojutrze... bo inaczej mogę mieć jeszcze większy problem z przystąpieniem do bierzmowania. Masakra jakaś.
Dalej nie ma w mojej klasie nowej osóbki :P Ciekawe kto to będzie. W każdym razie szkoda, że nie ma już z nami tamtego chłopaka, który się wypisał. W końcu był przystojny ;p Haha był.. no tak już trochę jakby nie żyje ;d Oby na jego miejsce też przyszedł jakiś przystojniak ;)

Mamy połowę sierpnia, a ja jeszcze nie pisałam o wakacjach, a miałam w planach napisać o tym dawno temu :P Tak jakoś wyszło, że zawsze było coś innego. Teraz poczekam na dobry moment i wtedy podzielę się z wami moimi "pamiętnikami z wakacji" :D
Poniżej mała próbeczka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz